tirsdag den 17. april 2018

Nu går det stærkt

Efter det lidt varmere forårsvejr er kommet, så sker der rigtig meget på havnen.
Båden er klargjort og søsat, og mast og bom er monteret. Så mangler jeg bare resten :-) men det kan man jo blive ved med at sige.
Men det nye spændende er sprayhood og telt (har ikke monteret teltet endnu) samt forstag med rulle.
Sprayhooden sidder bare lige i øjet og ser så flot ud. Den er 15 cm højere end den gamle, så jeg skal ikke bukke mig så langt ned for at komme op og ned fra kahytten. Den kan åbnes i midten, så der kommer frisk luft igennem. Jeg glæder mig til at montere teltet og nyde hvor stort det er.
Det gamle forstag var jo knækket, og ville ikke kunne repareres. Jeg har købt et nyt Seldén, og det passede også lige i skabet.
Så mangler jeg bare at sætte mit nye storsejl på, men mere om det senere. Glæder mig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar